Pokud se stane, že je zboží poškozené nebo nefunkční, případně pokud došlo k poškození v průběhu dvou let od převzetí zásilky, máte možnost zboží reklamovat.
Postup pro reklamaci:
Pokud jste si jisti, že zboží vykazuje známky pro oprávněnou reklamaci, kontaktuje nás prosím na reklamace@vlackarna.cz
Po obdržení vaší zprávy vás budeme co nejdříve kontaktovat .
Vrátit zboží bez udání důvodu můžete provést do 14 dnů od převzetí zásilky
V případě, že s obdrženým zbožím nejste z jakéhokoliv důvodu spokojeni, máte možnost jej do čtrnácti dnů od převzetí vrátit bez udání důvodu a zažádat o vrácení peněz na váš bankovní účet.
Postup pro vrácení zboží:
Zboží, které chcete vrátit, nesmí být poškozené, nesmí mít poškozený obal, musí být kompletní a nesmí být použité, pouze v rámci zkoušení.
Pro rychlejší vyřízení vrácení zboží nás nejprve kontaktujte na reklamace@vlackarna.cz
Nezapomeňte přiložit kopii daňového dokladu.
ZBOŽÍ NA VRÁCENÍ MUSÍ SPLŇOVAT TYTO PODMÍNKY:
– musí být v originálním balení a musí být bezpečně zabaleno (originílní obal nepolepujte páskou)
– v případě, že má zboží nějaké označení (visačky, nálepky), musí být ke zboží přibaleno
– nesmí být nijak poškozeno, pouze v rámci zkoušení a nesmí být jakkoliv znečištěno
– zboží na výměnu zasílejte doporučeně a podací lístek si pro jistotu uschovejte
– pokud je zboží poškozeno, postupujte podle reklamačního řádu a nezasílejte jej na vrácení